Faculteit Lichamelijke Opvoeding & Kinesitherapie
Inschrijven voor dit studieplan is mogelijk indien u een van de onderstaande diploma's heeft behaald:
Academic Bachelor's programme lichamelijke opvoeding en de bewegingswetenschappen
De Afstudeerrichting Sportbeleid en sportmanagement - profiel Sporttraining en coaching bestaat uit vier modules:
1) Sportbeleid en sportmanagement (eerste master)
2) Profiel Sporttraining en coaching (eerste master)
3) Sportbeleid en sportmanagement (tweede master)
4) Profiel Sporttraining en coaching (tweede master)
Alle modules zijn verplicht af te werken.
Deze opleidingsonderdelen behoren tot het modeltraject eerste master en zijn allen verplicht af te werken.
AR SM profiel STC
Deze opleidingsonderdelen behoren tot het eerste masterjaar en zijn allemaal verplicht af te werken.
Uit de hieronder genoemde cursussen, moet voor ten minste 50 ECTS credits worden geselecteerd.
AR SM profiel STC
Deze opleidingsonderdelen behoren tot het eerste masterjaar en zijn allemaal verplicht af te werken.
Uit de hieronder genoemde cursussen, moet voor ten minste 12 ECTS credits worden geselecteerd.
6ECTS credits - Mentale gezondheid en welzijn |
6ECTS credits - Professionele stage in sporttraining en coaching - deel I |
AR SM profiel STC keuze
De student dient een keuzevak op te nemen uit deze lijst.
Uit de hieronder genoemde cursussen, moet voor ten minste 3 ECTS credits worden geselecteerd.
3ECTS credits - Sportbiomechanica |
5ECTS credits - Sportvoeding |
Deze studiedelen behoren tot het modeltraject tweede master en zijn allen verplicht af te werken.
AR SM profiel STC
Deze opleidingsonderdelen behoren tot het tweede masterjaar.
Uit de hieronder genoemde cursussen, moet voor ten minste 40 ECTS credits worden geselecteerd.
AR SM profiel STC
Deze opleidingsonderdelen behoren tot het tweede jaar.
Uit de hieronder genoemde cursussen, moet voor ten minste 15 ECTS credits worden geselecteerd.
6ECTS credits - Exercise, Body and Brain |
6ECTS credits - Prestatiegedrag |
3ECTS credits - Multidisciplinary perspectives on training and coaching |